2011-09-20

Favoritsuperhjälten och varför

Min favorit "superhjälte"är ingen mindre än min mamma. Finns så många anledningar till att det är just hon. Står henne närmre än någon annan. Kanske för vi är ganska lika. Eller för att hon offrar det mesta till alla andra än sig själv. Och för att hon är stark. Hon har gått igenom en hel del och kan ändå se på livet på ett bra sätt. Och det vet jag själv att det är svårt. Men hon klarar sig alltid, och det är det inte många som gör.
Och måste tillägga att hon har så jävla mycket damp. Springer omkring som en åsna i huset och jagar mig och slår ihjäl mig (hehe).

1 kommentar:

  1. =)
    Ja du min kära dotter,vi är lika på många olika sätt.
    Många saker ska man va med om (vissa hade man gärna varit utan)men det är det som är livet...och en dag kommer du oxå att vara en superhjälte....den dagen du får egna barn...Love You <3 Puss /Mammi

    SvaraRadera