2011-09-21

En bild på någon/något som har gjort en stor inverkan i ditt liv

Detta är en svår en, samtidigt som den är lätt. Många personer har påverkat mig stort inom åren, men det är inte förrän nu, det senaste året som jag faktiskt hittat mig själv. Jag visste knappt vem jag var innan jag träffade Richard. Jag var lost. Och jag var långt ifrån den jag är idag, och långt ifrån den personen jag ville vara. Egoistisk och dominerande var två av mina största personligheter. Men på vägen till idag har mycket saker hänt, som påverkat mig väldigt stort och lett mig till den jag är nu. Hade otroligt svårt för att lita på människor, och när jag väl gjorde det så utnyttjade folk det och förstörde det ännu mer. Eller när jag väl hittade något fint, var jag så himla rädd att förlora det, så jag sköt ifrån mig det själv, så ingen annan behövde lämna mig.

När jag träffade min älskling var jag nog som mest screwed up. Och jag kan erkänna att det tog ett bra tag innan jag faktiskt släppte in honom helt. Och så nära som jag är Richard idag har jag aldrig varit med en kille/man förut. Finns ingen jag känner mig tryggare/gladare/säkrare med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar