2011-09-12

En nytagen bild på dig och 15 fakta om dig själv

1. Jag heter Åsa Josefine Lundh
2. Jag är värdelös på att komma på fakta om mig själv.
3. Jag är oftast ganska misstolkad som person.
4. Jag samla på läkerol askar haha.
5. Jag ångrar mig ofta. Sen ångrar jag mig igen och igen.
6. Jag är oftast ganska smart utan att behöva anstränga mig i skolan osv.
7. Jag är sååå INTE intresserad av politik och allt vad de innebär..
8. Dem närmaste är mamma, Richard och mina fina vänner.
9. Jag ÄLSKAR att åka utomlands, bland det bästa som finns.
10. Jag är antingen AV eller, något mittemellan finns inte.
11. Jag kan verka som en jättelugnt och försiktig person men det är jag icke :)
12. Jag vill bli barnmorska
13. Jag vill göra mycket saker, men när jag får chansen struntar jag ofta i det ändå.
14. Min Iphone är den bästa telefonen jag haft (och jag har haft många!)
15. Vet jag att jag har rätt ger jag mig aldrig (ganska envis ja :) )

1 kommentar:

  1. vad heter typsnittet du har som inläggsrubrik?:)

    SvaraRadera