2011-08-23

Man får bara vad man ger, och man ger bara vad man redan fått

Hej, förlåt för dålig uppdatering som vanligt. Men har känt mig som en rutten fisk den senaste tiden fråga mig inte hur eller varför. Varit glad istortsett hela tiden men jag är så konstig så jag tänker på massa gamla saker ändå, great Josefine!
Nu har skolan börjat, är redan trött påt. Men ska verkligen försöka bättre mig denna termin... vilket jag säger varje termin men jag måste fan.
Idag följde jag med Linda hem efter skolan och åt tacos där. Sen drog vi och Malin till mig och Maxi och Richard kom, så vi kollade de nya tv-programet true talent.
Idag sover jag ensam för första gången på ett bra tag, och jag hatart... Sover så jävla illa då. :(
Imorgon blir det nog en sväng till pappa sedan Richard antagligen!
Men nu ska jag lyssna lite söt musik sen lägga mig och sova...
BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar