2011-07-23

Det man inte vet, har man ingen aning om

Hejsan, nu är jag äntligen hemma, hos mig. Inte på jobbet och inte hos älsklingen. Och nu ska jag ta mig tid att berätta lite om min första tripp till Gotland :)

Dag 1 - vaknade hos min fina älskling, vi gjorde oss iordning och åkte med hans pappa till Oskarshamn, sedan tog vi båten över :D Väldigt nice, man märkte inte ens att man var på en båt, skönt för mig som är så himla åksjuk av mig. Sedan hämtade Camilla (richards syster) upp oss där. Eftersom vi kom dit så sent så gjorde vi inte mycket mer än att chilla med allihopa :)

Dag 2- vi gick omkring lite på deras bondgård och plockade körsbär och andra chilligheter :D Såg även gladiatorn en film som var rätt bra :D Sen måste jag ju tillägga att vi spenderat i stortsett all vår tid tillsammans med alla barn och djur :)

Dag 3 - Idag åkte vi och badade bland annat och tog det mest lugnt, kollade lite tv och film med barnen :)

Dag 4- gick vi upp jättetidigt och åkte in till Visby, gick omkring där och mötte även Richards mamma och hennes man som kom med båten, vi åt lunch med dem och strosade omkring lite. Köpte mig en kortare t-shirt som jag letat efter länge. Sen åkte vi med båten hem och mamma och Lars hämtade upp oss i Oskarshamn :D

It's been some goooood days :D

Bilden är på mig då i en gotländsk gammal kyrka :)

1 kommentar:

  1. kul att du är med i "helgens blogg" kika in imorgonkväll & se om det vart du :)!

    SvaraRadera