2011-07-24

Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig

Skriver sista inlägget från Sverige idag istället, eftersom vi åker typ 10 imorgon och jag verkligen behöver min skönhetssömn om jag ska klara en hel dag av resande...

Ligger i sängen brevid älsklingen, han är söt, och jag kommer sakna honom som attans! Kommer dock ha med datan så det kanske kommer upp något inlägg från Turkiet :) Det ska bli nice att åka iväg och kul att ha med sig sin bästa vän :) Men kommer ändå sakna älsklingen liksom.... Aja vad är en vecka när man tänker på hur mycket tid vi har att se fram emot i framtiden?:)

BajBaj älskling ha det så gott och SKÖT DIG nu...
Så kommer jag pussa sönder dig när jag kommer hem :D

P.s saknar dig redan trots att du är nära nu....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar